Het bestuur

Het bestuur van Stichting KVW de Blaak bestaat uit 10 bestuursleden. Zij vallen weer onder het bestuur van de overkoepelende Stichting Kinder Vakantie Werk Tilburg.

Het bestuur is verantwoordelijk voor het functioneren van KVW de Blaak op alle facetten. Het bestuur legt verantwoording af aan het overkoepelende stichtingsbestuur. Deze verantwoordelijkheid is normaal gesproken alleen van financiële aard, maar indien daar aanleiding toe is (bijvoorbeeld: wangedrag leiding en/of bestuur) kan deze ingrijpen.

Het huidige bestuur van KVW De Blaak bestaat uit 10 personen:

Imara Konings

Noortje Meesters

Danny van Zantvoort

Lotte Maas

Milan Geleijnse

Judith van Breugel

Susan Bekkers

Mark Sewpersad

Wieteke Smulders

Gijs Mutsaers

Bestuurslid

Naast het bestuur is nog een kleine groep actieve vrijwilligers gedurende het jaar bezig met de voorbereidingen van KVW:

• Toneelgroep (schrijven van het script op basis van het thema, ontwerpen en maken van de kostuums en acteren)

• Decorgroep (bedenken en bouwen van onze spectaculaire decors)

• Dagengroep (bedenken van spellen op basis van het toneel en thema)

• LOP (Leiding ondersteunend personeel) (ondersteunen en faciliteren de leiding tijdens de KVW week)

Het gehele team zorgt er ieder jaar weer voor dat we een spetterende feestweek beleven met leuke dagactiviteiten rondom een toneel met bijbehorend decor.

Heb je vragen?

Neem dan heel eenvoudig contact met ons op via onderstaand formulier

© 2023 KVW de Blaak. Ontwikkeld door E-wolve.